OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, May 27, 2011

nak cemburu boleh tak?

Assalamualaikum semua ;)




cemburu






cemburu







cemburu . . . . .






jeles dengan budak dua orang ni . . . . .

 my dearie cuzzie ni owner kedai . . . . . 




yang ni pulak owner Red Ribbon kat FB.....





lagi satu . . . . .  my dearie auntie . . . .


owner STYLOBUBBLE


cemburu . . . . .





cemburu . . . . .





cemburu . . . . .



walaupun begitu aku sangat-sangat ADORE to WOMEN yang pandai buat BISNES. Tu pasalla aku pun rasa nak buat bisnes. Boleh ke CHEPAH buat bisnes? belum cuba belum tau kan?

aku ingin berbisnes. aritu dah bincang ngan UMI, UMI aku kata kita jual BUKU melalui ONLINE . . . . ok tak? atau ikut trend zaman sekarang tolong PUBLISHER buat E-BOOK? atau jual kuih muih ONLINE?

kalau nak jual buku ONLINE, ada orang nak beli tak? kalau buat E-BOOK kene rajin dan laju menaip. kalau nak jual kuih muih ONLINE, ada orang nak beli tak? ada orang nak makan ke kuih yang aku buat? Modal lagi . . . . mana nak korek DUIT buat MODAL?

OH! OH! OH! . . . . . tolong!

hmmmm . . . . .  nak tambah pendapatan.


idea datangla . . . . .


tapi . . . . . cam tiru orang pulak, orang lain meniaga . . . ko pun nak meniaga Chepah Ooooiii. kalau tak menjadi macam mana?

hmmmmm . . . . tapi nak tambah pendapatan atau aku terus makan gaji saje.

Ya, Allah bantula hamba-Mu ini.

p/s: nak jadi USAHAWAN jugak!

ADIOS!

No comments:

Post a Comment