OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, April 13, 2011

Ladies & Sista

Korang ada problem sakit senggugut
sakit giler?  
Period tak menentu
aku amat memahami...
say NO to ponsten (betol ke aku eja ni) 
atau
painkiller 
atau
panadol menstrual.

You all patut say YES to EPO. 
EPO
Apa ni? 
it stand for Evening Primrose Oil. Extract from this flower...

but what we need is its oil...from oil it will be a capsule in a bottle....hehehehe


This is one of the brand. 21st century. Korang leh tengok kat farmasi. macam-macam brand ada. dan macam-macam miligram ada. EPO ni sesuai untuk gadis-gadis dan wanita-wanita yang mengalami senggugut, period tak teratur dan kulit kering. Aku da makan EPO ni dari zaman mude remaje lagi. Tapi semenjak aku ada anak dan ber'breastfeeding' ni aku stop...hehehehe.

Korang leh try benda ni...sebab hasilnya aku dah nampak pada diri aku sendiri, Umi aku, BFF aku. Korang leh try. Apa-apa pun cuba dapatkan nasihat pakar sebab aku meng'suggest' je kat korang.

ADIOS!

No comments:

Post a Comment