OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, December 14, 2010

Anak-anak aku

Ni anak aku yang sulong....Nama dier Safiyyah Zaharah.aku lahirkan dia cara normal.Alhamdulillah semua nyer okeyh.encik usben panggil dier BEBET...nape?aku sendiri pun xtau....huhuhuhu.cik bebet neyh lahir pada 10 May 2009(mother's day). Hadiah hari Ibu yang paling istimewa bagi aku. walaweyh! ..... Dia lahir kat sepital ampang kul 2.30 petang.masa melahirkan cik bebet neyh, encik usben ada disisi. Alhamdulillah. tak tergambar kegembiraan dan kesayuan hati...anak yang kukandung selama 9 bulan lahir dengan sempurnanya.....Aku bersyukur kepada-Mu ya Allah.

Ni plak anak yang kedua...Nama dier Nursakinah Zaharah.Aku lahirkan dia secara normal jugak. Alhamdulillah agak senang melahirkan dia. Encik usben panggil BOBOT. sebab dia sangat bobot (tembam). cik bobot ni lahir pada 10 September 2010 (1 Syawal)....dua anak aku lahir pada hari istimewa.chanteq! Dia lahir kat sepital ampang kul 1.24pagi. Baby 1st yang lahir dalam bulan Syawal kat sepital Ampang tuh! Saye sangat berbangga okeyh....hahahahaha. Saya lahirkan cik bobot sangat senang n encik usben masih disisi...walaupun beliau taknak tgk lagi....beliau agak serik agaknya...cian kamooo encik usben!



Aku bersyukur pada-Mu ya Allah kerana memberi ku rezeki zuriat....Alhamdulillah. Semoga anak-anak ku menjadi wanita yang solehah...Amin~

No comments:

Post a Comment