OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, December 6, 2010

Aku Kawen!

Benda yang paling memorable dalam hidup aku....is my wedding day!
Nervous?tak yah cakaple...memang nervous giler!
kepak kepak kepung kepak kepak kepung......(munyik kompang)


02 Ogos 2008

Ni la tarikh keramat yang mengesahkan aku menjadi wifey kepada Mohd Zakry.....ati ku berbunga riang walaupun nervous waktu tu...

hehehe...skali lafaz jek.aku da sah jadik bini dier....(senyum kambing)

ni la panten pompuan....huhuhuu.baju ni ada lagi dalam lemari aku.biler ye nak pakai lagik~


ni gambo sanding.....lalalalalala

majlis bertandang....atas vespa?huhuhuhu

sangat memenatkan kerje kawen neyh!hantaran semua aku buat sendiri....cari baju panten lagi...cari photographer lagik....penat2...but it a sweet memory.

No comments:

Post a Comment