OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, February 6, 2014

Perempuan + Facebook = HAVOC

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!

Benda ni dah lama giler kot aku simpan...dari bulan januari. Hahahaha

Cheh! Takdela lama pon...bulan lepas je. Lalalalala....

Okay, back to the point. Sebelum aku start dengan hujah-hujah aku....aku nak ucapkan terima kasih buat Kucing Jantan dari Utusan sebab meng'up'kan topic "Kisah Perempuan dan Facebook" dalam utusan bulan Januari. Berapa tarikh?....tetttt-

Selepas umi aku baca artikel tersebut, umi aku terus simpan untuk aku. Dia nak tau what is my opinion.

Nice. Mekasih umi.

Lepas aku baca, artikel tersebut memang THORbaek! Aku setuju dengan Encik Kucing Jantan. Memang ada je pompuan yang macam tu....orang yang berdekatan dengan aku pun ada jugak buat begitu.

mih mih mih....

Seperti apa yg dikatakan oleh Encik Kucing Jantan, wanita suka 'melaporkan' perkara-perkara seperti bergadoh dengan suami la...takpun dengan pakwe la...takpun sesama kaum...apakah? Wanita-wanita ini punya masalah jiwa dan barangkali tak tau macamana nak settlekan problem....

Kenapa ada problem? Bak kata Prof. Muhaya. Edit diri anda. Solat A tak? Aurat A tak? Pergaulan A tak?

Hmmmm...fikirkan. hehehe

Tapi ada certain part tu terkene jugak kat batang hidung sendiri. Hahahaha....

Sakit hati pon ada...hahahah.

Aku mampu tertawa saje. Dush!

Part yang tak boleh blah...pompuan suka update status ada dimana...elleh macam la lelaki tak buat macam tu...

Deng!

Ye la orang perempuan jela yang suka buat macam-macam. Macam orang lelaki tak buat benda yang sama. Duh!

Ni aku attach kan artikel yang aku baca...






Hehehe...rasa-rasa ada tak yang terkena kat batang hidung sendiri.

Gagagagaga

Ok. Happy reading.

Sorryla yea entry kali ni macam panjang berjela pulak.

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment