OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, March 7, 2013

taktauapanakupdate

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Mood swing la sekarang ni. Nak kata busy dengan keje takde pun. Tapi mood untuk menaip dalam belog seperti sebelum-sebelum hilang entah ke mana...

Nak kata takde yang menarik berlaku dalam penghidupan seharian, ada je berlaku. Apatah lagi peel budak berdua tu. Makin besar makin banyak mulut dan makin pot pet pot pet.

=__=

Semalam....

SZ : Ibu, kakak nak yak la...

Ibu : Ok.

Beberapa minit kemudian ....

SZ : yak takde. yak dah balik umah. jumpe mak dia...

Ibu : ....... speechless =__=

aku dulu tak cam ni pon. hahahahaha. Encik Usben kamoo begini kah? hak hak hak!

Next story... adik pulak.

Hari Selasa petang kalau tak salah aku ....

Aku tengok NZ tengah lari-lari pusing-pusing satu ruang tamu ... Uncle sedang ber'samsung' ....

Ibu : Adik watpe?

NZ : Adik main ngan uncle.

Ibu : Hmmm...nampak betol adik tengah main dengan uncle...

Main dengan uncle apa kebenda nye...ko main sengsorang adalah adik ooiii. Uncle ko dok melayan auntie message mengadu domba kerja banyak!

Wakakakakaaka!

Ok. Bai-

Dah lama tak amek gambo budak berdua tu...ada amek tapi bukan dalam henpon aku. Henpon orang lain. Jap aku rembat kat FB adik aku...





Nampak cam twins ke? Bila baring leh orang ingat twins. Padahal sorang metot sorang lagi tinggi. Fuh!

No comments:

Post a Comment