OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 29, 2013

Sebak!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Jumaat dan salam ceria. Arini Jumaat terakhir untuk bulan March. Semoga Jumaat ini lebih baik dari hari-hari sebelumnya. Amin.

Aku mengalami kesebakan, sebak dan disebakkan. Hadoi-

Sambil aku menaip ni sambil aku menonton Selami Jiwa Fadzilah Kamsah part Jozan dengan Ustaz Haslin Bahrin. Bahana laman sosial.

Aku rasa aku dah pernah mengutarakan topik ini dalam belog aku ini. Aku bersetuju dengan apa yang berlaku di sekitar kita pabila teknologi menguasai kehidupan.

=__=

Aku kongsikan to those yang mungkin ter'missed' episod ini.



Semalam adalah episod kedua terakhir untuk RBDAD. Not nice. Sedey sebak macam-macam ada. Can't wait to watch the last episod of RBDAD. Hopefully pengakhiran RBDAD sangat sangat nice dan puas hati. Hohoho. The last episod will be on 1st April 2013 (Monday).

  
 
Pasni tak dapat la nak detim dengan FA. Daku pulang ke pangkuan jalan yea. Pulang ke pangkuan suami terchenta. Hak hak hak! Macamla dok jauh...padahal selalu je tido di dada di keti dan disebelah Encik Usben.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment