OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, March 13, 2013

k el ci ci

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini nye entri dah basi sebenarnya. Sebab aktiviti ni berlaku semasa cuti raya cina hari tu. Hahahaha. Lembap betol nak update. Bukan lembap. Tapi biasalah bila gambar ada kat Encik Usben dan bukan dalam henpon daku. Maka lambat la sket aku nak amek.

Ini pun aku kebas dari fesbuk encik Usben.

Dush!

Aritu rasa cam banyak je amek gambar tapi bila aku check dalam cik BB Encik Usben, cam tak banyak pulak. Ke aku yang tak reti tengok BB. Hahahaha...

Ye la aku kan pakai Cik Kia je. Sila muntah. Sekurang-kurangnya ada jugak telepon.

Aku tak ingat hari apa kitorang pegi Kuala Lumpur City Centre (KLCC). Hadoi... nak jugak taip panjang-panjang. Motip?

Supaya bila orang search word KLCC or Kuala Lumpur City Centre, belog aku akan tersenarai. hahahaha. Perasan. Sila muntah.

Sebenarnya motip menjejakkan kaki ke KLCC ni sebab nak bagi si kakak buang segala kuman demam terbang dibawa angin KLCC. Boleh ke macam tu? Sebab beberapa hari sebelum si kakak demam lepas demam tu keluar pulak segala gegata. Susah hati ibu. Anak tergaru-garu sampaikan dah berparut kat kaki.

Alhamdulillah, lepas pergi KLCC tu...segala gegata kat muka dengan badan dia hilang. Hari-hari aku dengan Encik Usben sapukan calamine lotion dengan bedak Aiken.

Bila kakak jadi macam tu aku terus dapat rasa betapa tinggi tahap kesabaran ibu-ibu yang punya anak eczema. Aku respect korang sebab punya tahap kekuatan hati yang tinggi melihat anak-anak eczema menggaru.

Ok. Jom layan gambar yang diambil Encik Usben sayang. Sayang awak rindu awak!.








Aku dengan Encik Usben memang suka sumbat budak berdua tu dalam satu stroller. Nasib baiklah diorang ni nak jugak duduk dalam tu. Hahahahaa.

Nanti dah masuk yang nombor tiga...aku tak tau kat mana nak sumbat. Hmmmmm....mari kita fikir-fikirkan.

Lalalalala.

Ok. Bai-

p/s: Lepas pantang lah baru leh jenjalan lagi.

3 comments:

  1. hahahha... untung la boleh sumbat... Anak2 aku dapat kaki je stroler terus masuk stor!

    ReplyDelete
  2. ada je stroller lagi satu tapi yang tu takleh baring...duduk je boleh..

    tapi tulah kalau sekali dua bawak, jawapnya penuh la bonet kete dengan stroller

    =__=

    ReplyDelete