OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, February 7, 2013

idaman tekak dan nafsu

Assalamualaikum, semua :)

Hai, korang!.

Mood swing tu yang lambat dan tak ber'hupdate' belog. Lalalalaala. Padahal, idea takde nak taip apa. Gagagaaga.

Arini cobaan mengganti posa. Huhuhuhu...Ada lagi doblas hari tak berganti. Lalalalala. Semoga aku diberi kekuatan untuk ganti sumer posa-posa yang ado.

Kamoooo!yang dalam perot sila beri kerjasama. Okay.


This one done. Baru makan separuh. Ada lagi dua setengah bijik! Hak hak hak. Pentamak. Nak beli sampai 3bijik. Balik kang waktu bukak posa leh makan. Lalalalala.

Aku beli kat bangunan sebelah Semua House. Apa ntah nama bangunan tu. Lupa Mak Jemah. Biasalah nak masuk 3series, macam-macam lupa. Kene makan kismis lebey camni.

Apakah?

Idaman tekak dan nafsu seterusnya ....


Datang dari Klate. Adik kesayange belikan. Hak hak hak. Spoloh hengget sebungkus. Malam kang akan aku makan habeskan. Semua nak habeskan malam, macam dah takde hari besok.

Dang-

Malam tadi dah makan sebijik. Tapi sebab dalam pale otak nak makan nasi berlaukkan masak lemak pucuk paku. Terus lupa buah keranji dalam perahu. Gagagagaga.

Idaman nafsu dan tekak seterusnya.... dah musim ke weyh buah ni? Aku nak beli la... Encik Usben ari Sabtu pagi kita pegi Chow Kit tengok ada tak...

=__=






Kecoq ayaq lioq!

Aku tak mo yang dalam tin nya. Aku nak yang fresh! Ada rasa masam manis sket. Perrgghhh!

Ada yang batal posa aku dok tingat kat buah laici neyh.

Deng-

Ok. Bai-

2 comments:

  1. yg kuning tu apekebendanya?

    Cett dah baca smpi sini br aku nk komen!

    ReplyDelete
  2. tu ladoo la sayang ooiii.
    alaaaa...manisan kaum india..
    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete