OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, June 13, 2011

lembik

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Hari Jumaat ritu confirm aku half day. Demam. Tapi, hari ni dah okey, Alhamdulillah. Hari Sabtu aritu, aku buatkan Cik Bobot half boiled egg for breakfast. Dugaan datang bila tengahari. Cik Bobot muntah-muntah. Sampai keluar muntah yang kuning-kuning tu (muntah tahap pahit punya)

adoiyai!

Pukul 1 petang, aku ngan Encik Usben pun bawak Cik Bobot pegi klinik. Dugaan yang seterusnya datang. Semua klinik yang aku pergi, DOKTOR sumer takde! aku sangat MARAH okeyh! ada yang DOKTER kluar ntah ke mana. . . . ada yang DOKTER tak masuk (baik tak yah bukak klinik!) and ada yang masuk jam 3 petang.

apa nak jadi ni?

Balik lah! apa lagi. aku bagi susu badan je kat Cik Bobot sebab bagi benda lain sumer kluar balik. Alhamdulillah, susu ibu memang mujarab! Cik Bobot tak muntah pun lepas aku bagi susu badan. Lepas tu, aku bagi dia makan Jus Kurma. Alhamdulillah, dia telan tanpa mengeluarkannya semula.

Cik Bobot, lembik sangat-sangat. Lembik macam sayur sawi yang dah layu. . . . . Sebak hati seorang Ibu. Ibu takmo bagi lagi half-boild egg to you lagi, sayang. Huhuhuhu. Lost month bagi, Cik Bobot okey. This month bagi, muntah-muntah pulak. Takpelah, this week Ibu bagi telor rebus kat awak yea. . . . .gara-gara nanti nak injet yang ada telor tu la.

Alhamdulillah. . . . .

Petang tu, Cik Bobot dah boleh menari bila dengar lagu Stacy & Akim. Cik Bobot dah sihat. Syukur pada-Mu Ya Allah.

p/s: di sini menyesal-

ADIOS!

No comments:

Post a Comment