OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 11, 2011

mau pulang....

tepat kul 12.30malam tadi aku hampir habis mengemas...itupun 'diganggu' oleh Encik Usben. haiihhh~ akibatnya baju Encik Usben dan baju kecik serta sluar kecik belom abes aku kemas lagi....ceh! kemas beria, cam nak balik kampung jauh....BANTING je kot. one hour travel...hahahahahaa! jumaat malam balik sana, ahad malam senin (isnin) da balik KL balik....huhuhuhu. propa je lebey! nak tau banting kat mana? kat kancong darat nu...dekat ngan umah Haji Sidek. tau Haji Sidek tu sape? kalau tak tau memang korang nak kene makan kasut saiz 8! toink..toink...toink...(aku da stat mengarut disini)

Ni la Kanchong Darat....aku ada signboard je...


tengah-tengah bulan balik kampung???? tu la pasal.duit tengah kering plak tu. huhuhuhuu....sebab ada kenduri kat sana tu yang kene balik...kalau takde pape yang urgent, ujung bulan je baru balik. nak tau kenduri apa? kenduri cukur jambul anak buah Encik Usben...kalau anak buah Encik Usben, anak buah aku skali la kan?kan?Kan? konpius suda...tettttt-

ritu mak mertua aku ada cakap nak cukur jambul Cik Bobot sekali ke...setelah ku pikir-pikir, duit pun tak jenuh jadi tak perlu lah sebab Cik Bobot pun suda agak besar untuk dicukur rambut nya...hehhehe. Tapi tengokla camner yea....aku pun tak pasti nak cukur jambul Cik Bobot ke tidak...kita tunggu!

nanti kalau rambut Cik Bobot dicukurkan...akan ku upload gambar beliau disini....apa-apa pun aku ada sponsor muffin untuk majlis tersebut. muffin tersebut dibeli dari Cheq Jaa. kalau korang nak order kek ke, muffin ke, cupcakes ke, homemade chocolate ke....korang leh la g website kat situ. dalam tu ada contact number person incharge. jangan lupa tau! wah! promote ni....da kira buat advertising neyh! hahahahaha!

No comments:

Post a Comment