OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, July 16, 2013

Pukal

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan...

Memandangkan tahap kerajinan untuk membuat satu demi satu entri untuk cerita yang telah basi adalah sangat MALAS. Makanya dan sepatutnya tak yah citer. Tapi nak jugak citer. Nampak tak aku dah macam hape...

Huh!

First topic.. Father's Day

 Opera cake for three dads! Opera cake from Pistachio Bakery of course!


 Three dads in da house! Ko hado?


 Bapak muda!


Bapak Mok Mok!

Second topic....wedding!

My brother's wedding. Tapi sayang kat umah sendiri nya kenduri aku lupa nak snap gambar. Hilang ingatan. Biasalah...

Sebok la...aku rasa aku orang terakhir kot siap on that day. Huh! The best part is masa aku tengah syok bersiap tetiba letrik takde.

Nice~

Apa lagi basah keti la weyh! Dah la tengah nak adjust tudung half moon yang aku baru 1st time nak guna.

=__=

Nak saman TNB boleh? menyebabkan keti aku basah sebelum waktu. Hahahaha. mengong mak jemah sorang nih!

First picture aku letak gambar si dayang dan si hulubalang yang bawak hantaran...







 9 dulang hasil keras tangan aku. Lagi 1 dulang Mak Lang aku nye hasil keras tengan :p


Pengantin lelaki ni dalam sesi menahan mata yang mengantok dan tahap nervous yang tinggi. Bahahhaa!


Saksi 25. Tau saksi 25? Tengok citer 3 Abdul. Diorang ni lah saksi 25 :p

Pengantin pompuan yang eksaited giler nak kawen. Hahahaha! Disebabkan terlalu eksaited sampai lupa nak senyum. Bahahaha!

Yeay! dah settle. Sesi membatalkan air sembahyang. Fathull ko amek ke wudhuk aritu? Eh?

Sesi pelok-pelok. Nanges-nanges. Sedey-sedey. Pastu nampak tak bahu belah kanan pengantin dah jatuh. Sebab tanggungjawab selepuk atas tu...Selamat menunaikan tanggungjawab yea Encik Fathull.




Si keras tangan bersama anak no.3. Nak jugak interframe. Huh! Encik Usben di luar...


Tamat. Dua citer secara pukal. Maaf gambar waktu beliau sanding dengan baju Emerald Green tak dapat disiarkan gara-gara kesilapan teknikal yang tidak dapat diwartakan disini. Pui!

Padahal camera tertinggal kat dalam kete. Dah la hari panas...budak-budak dah start 'menyanyi'. Ok. foine! Pulang segera.

Balik umah...rehat sebentar. Prepare apa yang patut untuk kenduri terima menantu. Maaf tiada gambar seperti yang telah dihujahkan diatas tadi. Hadoi.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment