OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, April 9, 2013

Untaian Kisah Para Wali Allah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Nak jugak hupdate!. Mesti ke? Sekarang semua dah sebok berinstagramlah. Ber'keek'lah. Aku masih lagi sedikit ketinggalan. Mak Jemah tak kose....lagipun henpon mak jemah nokia yang cokia je. Ada sesape nak bagi Mak Jemah hadiah Samsung Galaxy Y????

Hahahaha. Sila jangan perasan!. Matikla ko berangan nak dapatkan tepon itew! Pui-

Loser giler. Hahahahaha.

Ok. Tukar topic.

Sekarang ni aku tengah baca buku Untaian Kisah Para Wali Allah. Buku ni Umi aku yang beli. Dia beli tahun 1994. Lama kan? Dekat 19 tahun buku ni. So, dah 3 kali aku baca buku ni.

Aku suka buku ni sebab banyak sangat citer pasal orang yang zuhud dan menghambakan diri hanya pada Allah Yang Maha Esa.

Aku tak pasti buku ni masih lagi dikeluarkan atau tidak...sorry ye sayang.

Gambar takde. Sebab aku tak jumpe mana Memory Card Reader. Adik aku guna pastu tak letak balik kat tempat asal. Suka plak aku nak cari-cari kat dalam bilik dia.

=__=

Nanti kalau ada aku upload khas buat tatapan korang. Buku yang berusia 19tahun ;p

Jadi, entry arini takde gambar. Lalalalala...

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment