OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 13, 2012

Miss Pisau Cukur

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku baru je habes baca novel Miss Pisau Cukur. Aku suka hasil nukilan Siti Nur Dhuha kali ni. Jalan citer dia buat aku tersenyum dan ketawa sorang-sorang. Hahahaha

Maaf ye rakan-rakan sekerja. Korang mesti terkejut tengok aku tersengih-sengih sorang bila baca novel itew. Mau tidak, cuba korang baca!

Memang terbaek hasil garapan Siti Nur Dhuha kali ni. Saya suka. Saya suka.

Macam nak nyanyi lagu Sheila On 7 pulak, buat aku tersenyum.

(^-^)


Novel ni berharga RM 22.90.

Citer pasal Amera yang dibenci oleh Ku Afnan dan Ku Ain. Benci tahap gaban kerana dia hanya seorang anak angkat yang diambil oleh Ayah Ku. Disebabkan itu Ku Afnan telah menembak Amera.

Apa yang terjadi kepada Amera?

Apa yang terjadi kepada Ku Afnan dan Ku Ain.

Apakah sumpah Ku Afnan akan memakan dirinya?

Baca la wei! Apa lagi? Nak aku citer sampai habes? Memang tak ar!

Selamat Membaca!

1 comment:

  1. Kita semua ada pandangan masing - masing. Tak dinafikan ada kelakarnya karya Nur Dhuha ni, tapi jika dinilai kembali, masih ada kelemahan pada susunan plot cerita dan karakternya. Penulis ini harus mengasahkan lagi bakatnya.

    ReplyDelete