OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, September 15, 2011

Salam 1 Malaysia dan Salam Merdeka!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Esok da 16 September 2011. Esok adalah Hari Malaysia. Hari dimana Tanah Melayu menggunakan nama Malaysia dan bersatu dengan Sabah, Sarawak dan Singapura. Korang nak info lebih lagi pegi baca buku Sejarah Malaysia. Aku bukannye terer sangat Sejarah Malaysia. Dulu SPM dapat 7D jek. Malukan? Memang memalukan pong!. Huh!

Aku bukan nak citer pasal paper Sejarah aku yang teruk tu. . . .

Aku cuma nak ucapkan 
Salam Merdeka 
dan 
Salam 1 Malaysia!

Semoga kita as a rakyat, bersatu padu, bermuafakat, tolong menolong, bersama-sama membanting tulang untuk meningkatkan pembangunan Malaysia dan meningkatkan lagi sektor ekonomi. Insyaallah, amin.

Memandang rakyat Malaysia akan bercuti panjang. Maka, aku tak melepaskan peluang keemasan ini untuk pulang ke Banting. Hehehehe. . . .

Nextweek baru update belog dan berkemungkinan besar aku akan singgah ke Open House Stylobubble kat Johan Setia. Korang - korang, kalau nak datang, moh le kite beramai - ramai meramaikan Open House Stylobubble. Wakakakaka!

p/s: aku harap perut aku tak buat hal seperti semalam. . . .


ADIOS!

No comments:

Post a Comment