OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, August 19, 2011

Hope She Will Be Okay (II)

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Ingat tak entri pasal one of my friend yang tak berapa nak sihat tu kat dalam entri SINI. Two weeks before aku ada sms dia. Dia kata doc cakap salah urat. So, dia pergi berurut. But, until now, still not okay. So, pegi x-ray. . . .then, doc kata ada split disc. Innalillah. . .Ujian buat dia. Apa split disc? aku da gugel. Tapi biasala. . . . aku bukan nye orang doktor. Aku orang akaun. Mana la nak faham.

Korang gugel la sendiri. Cari maksud split disc tu yea. . . . .Aku ada jumpe la sikit info pasal split disc ni. Korang pegi la sini. . . .SPLIT DISC

Aku harap she will be okay. Dah nak raye ni. . . .kesian pulak kat dia.

p/s: Dugaan untuk dia semoga dia tabah menghadapinya.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment