OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, February 26, 2015

Trilogy of Jangan Baca Novel Ni

Assalamualaikum, semua ;)

Hai korang!.

Done. Read it. Jangan Baca trilogy ni kalau anda keseorangan...Mungkin akan mengakibatkan terasa sedikit seram. Hehehehehe...

Dan juga jangan sampai berhalusinasi....

Pohon Yang Berbisik...
Pada Yang Mendengar,
Dahan Menyentuh,
Pada Yang Merasa,
Daun Membelai,
Pada Yang Kecewa,
Dalam Diam Pohon Berbisik,
Memeluk Jiwa Setiap Yang Lalu,
Di Perut Hutan Bagaikan Orkestra,
Gabungan Bisikan Yang Membentuk Lagu,
Menyiat Hati Kecil!,
Menggenggam Nafas!,
Mencekik Benak!,
Sehingga Yang Terakhir Yang Dirasa,
Hanyalah Pohon Yang Berbisik....

Mengisahkan lima watak utama... Anom, Azhan Zakwan, Adib, Munir dan Suraya.

Siapa Anom? Siapa Azhan Zakwan? Siapa Adib? Siapa Munir? dan Siapa Suraya? Apa kaitan mereka berlima? Korang kene baca ketiga-tiga buku. Yakni novel 1 Jangan Baca Novel Ni, Tanpa Tajuk dan Akhir. Semua kelima-lima watak ini berkait. Sangat berkait. Jangan terlepas untuk membaca walau setiap perkataan.

Ianya novel misteri + paranormal + thriller + psychopath....jangan terlalu menyelami cerita ni...ianya terlalu deep. tak tau macam mana nak explain.

Kenapa aku beli...? aku nak baca dan aku nak tau kenapa tajuk nya sebegitu....apa yang aku setuju dalam ketiga-tiga novel ni...suatu pengakhiran adalah permulaan bagi segalanya...

Aku mengambil masa empat hari untuk meratah, menelan dan menafsir ketiga-tiga novel ni. Pergghhhhh!



Penulis Ismi FA Ismail....

Aku beli trilogy terus so the price is RM 80.00. It comes in box. Also include batch "Jangan Pakai Batch Ini", car sticker "I'm A Rebel", bookmark picture of Anom and the poem. And there is also a mysterious prezzie inside.

Apa yang misteri? beli la dulu...then you'll know. Hehehehehe....

Ok. Bai-

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment