OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, December 16, 2013

l Love to read

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sorry la sayang sayang semua...aku tak sempat nak update belog minggu lepas. Minggu lepas adalah sangat sangat hectic. Dengan sesi jual buku kat Kementerian Komunikasi dan Multimedia.

Tak sempat pun nak update kat belog yang aku ada jual buku kat sana...huhuhuhu.

Buat permulaan minggu ni di hari Isnin yang penuh bahagia ni...aku nak share ni dulu.

Later, kita stori mori other stories. Alright?


Sebelum aku terlupa...

Buku latest yang aku baca...


Ni pun tak habes lagi baca...baca sambil jual buku minggu lepas..maka bukunye ada dalam kotak...kejap lagi kene merajin kan diri memunggah kotak motak yang ada.

mih mih mih

Ok. itu sahaja laporan buat hari ini. Laporan sangat.

Ada sesiapa nak order kek cekelat? call/ pm/ whats'app aku kat 019-3031450

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment